Lead Customer Experience - Kamer van Koophandel

Jaap Norbruis

Jaap is echt een teamspeler, verbeteraar, analist en ‘designthinker’ met een relatief technische achtergrond. Na zijn bachelor industrieel ontwerpen heeft hij zijn master aan de TU Delft gevolgd op het vlak van strategisch product ontwerp. Tijdens zijn afstuderen heeft Jaap zijn pijlen gericht op de gezondheidszorg omdat hij zich voelde aangetrokken door de relevante vraag voor daadwerkelijk verandering en het toevoegen van waarde aan de maatschappij.

Jaap schreef zijn scriptie over het organiseren van zorg innovatie voor het Radboudumc REshape center waar hij nadien nog één jaar werkzaam is geweest en verschillende zorg innovatie trajecten heeft ondersteund en begeleid. Vanuit zijn ervaring bij het REshape Center heeft Jaap een mooie visie op zorg en innovatie kunnen vormen. Gedreven door deze visie zijn interesse in leiderschap en persoonlijke ontwikkeling is Jaap in november 2015 gestart met het talent for care traineeship dat hem de kans biedt om zijn analytische, creatieve en ondernemende talenten ten volle in te zetten ten behoeve van een betere zorg.

Jaap heeft via stichting Waardenburgh (ouderenzorg), Pameijer (Gehandicaptenzorg) zijn blikveld van de zorg verbreed. Gecombineerd met zijn ervaring in de ziekenhuiszorg maakt hem dat een generalist met affiniteit voor innovatie en vernieuwing. Dit zet hij nu in als Healthcare Strateeg bij Branddoctors.

Funfact

🤯

2015

Ben ik begonnen

7

Borrels bijgewoond